RESTAURANT SINT MARIA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 966 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Sint Maria. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 19:05 Beste spareribs!
18 jun 2026 om 21:13 Heerlijk
17 mei 2026 om 20:05 Smaakte goed! Snel bezorgd
10 mei 2026 om 19:33 Heerlijk zoals altijd!
27 apr 2026 om 20:57 duurde anderhalf uur ipv de beloofde 45 min
27 apr 2026 om 20:03 Snel bezorgd heerlijk gegeten ! Zo blij dat jullie weer bezorgen
5 apr 2026 om 20:11 De pasta Carbonara was smaakvol en warm het broodje gezond was gewoon weg verschrikkelijk zo maak je geen broodje gezond de bezorger was vriendelijk maar dit restaurant kan beter stoppen met de broodjes
24 mrt 2026 om 21:25 Erg lekker!
23 mrt 2026 om 8:12 heerlijk
13 mrt 2026 om 21:46 weinig smaak, viel niet van het bot, drinken niet geleverd en cookie dough besteld maar chocolate fudge binnen gekregen.
8 mrt 2026 om 20:37 Super lekker eten en goede bezorgservice
27 feb 2026 om 23:29 really enjoyed. consider you earnt new customer with this treat. keep it up the good work. triple five (5552)